Bevers

“Hallo! Ik ben Stuiter en ik woon in het dorp Hotsjietonia. Daar doe ik samen met de andere bewoners allemaal leuke dingen. Bij Scouting doe je ook leuke dingen met elkaar en als je 5 tot 7 jaar bent, heet je een bever. Je speelt dan ook in het dorp Hotsjietonia. Vind jij het leuk om een keer bij Scouting te komen kijken? Je bent altijd welkom!!”

De Bevers is er voor de allerjongste scouts. Deze groep is sinds 2016 voor het eerst in jaren weer bij Scouting Nijkerk. Opgericht met een nieuw, jong en enthousiast leidingteam.

Bij de bevers zal uw kind wekelijks iets anders doen; buiten spelen, bakken, knutselen, spelletjes spelen en ga zo maar door. De opkomsten zijn in het thema van het dorpje Hotsjietonia en zijn bewoners. Elke bewoner heeft zijn eigen thema, zo houdt boswachter Bas Bos ontzettend van de natuur, maar is Keet Kleur juist vaak aan het knutselen. De thema’s van scouting worden zo op een speelse manier behandeld, en dat is naast leerzaam vooral ook heel erg leuk!

Bevers
5-7 jaar
Opkomst: zaterdag 10.30 – 12.00 uur

Als je niet zeker weet of Scouting wel iets voor je kind is, dan is het mogelijk om drie keer te komen kijken bij de opkomsten. Voor meer informatie kun je mailen naar info@scoutingnijkerk.nl.

Bij de bevers is op dit moment een wachtlijst, mail voor meer informatie.