Explorers

Elke zaterdagochtend om 9:00 start er bij scouting Nijkerk een enthousiaste groep explorers vanaf 15 jaar. Op deze ochtenden doen ze uitdagende, gezellige activiteiten met elkaar. Anders dan bij de scouts, organiseren en plannen de explorers hun opkomsten zelf, en voeren ze samen met de hele groep uit, (af en toe natuurlijk met een beetje hulp van hun begeleiding). De explorers doen activiteiten die passen bij hun leeftijd, met een grote diversiteit. Denk aan outdoor, maatschappelijk, teamspirit, technieken, en natuurlijk een hoop lol! Daarnaast plannen de explorers ook hun eigen zomerkamp naar het buitenland(!).

Drie weken voor Kerstmis houden de explorers een kerstmarkt, hierbij verkopen de explorers de kerstbomen en andere kerstmaterialen om zo geld bij elkaar te verdienen waarmee ze tijdens zomerkamp gave activiteiten kunnen doen.

Lijkt jou het leuk om een keer te komen kijken? Kom dan op een zaterdag langs bij scouting Nijkerk vanaf 9:00. Daarnaast is de begeleiding ook te bereiken op onderstaand mailadres:

Explorers@scoutingnijkerk.nl